Härlig dag trots alla moln.

Halv nio gick jag upp imorse, packade strand-väskan och väntade på att min storebror, hans tjej och deras kompis skulle komma så vi kunde åka iväg till havet. Solen strålande och det var inte ett moln på himlen.
Men kära vänner, molnigt var det tråkigt nog när vi kom till havet. Massor med moln! Men det stoppade inte oss, mellan alla moln skymtade solstrålar så vi la oss för att sola. Ca en timma hann vi sola innan vi gav upp. På en timma hade hela himlen blivit ett stort moln kändes det som. Det blev alltså alldeles för kallt så vi begav oss hem.
Dock tyckte jag att det var riktigt skönt att komma iväg. Komma hemifrån en stund och få vistas ute var precis vad jag behövde. Jag och min brors tjej bestämde också att vi ska tillbringa en hel dag tillsammans någon dag och hitta på något roligt. Det ska bli jättekul och jag längtar verkligen! Tycker om henne så himla mycket, hon känns verkligen som en syster för mig.

Hemma har jag lagat lite mat och tvättat lite. Mest har jag tagit det lugnt för framåt eftermiddagen blev jag riktigt trött så jag har inte direkt orkat göra något och det orkar jag inte nu heller. Längtar redan tills jag ska sova ikväll. Haha! Men vila lite ska jag nog göra nu iallafall, det skadar ju inte.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh vad glad jag blir att se vad du skriver! Tycker om dig också, har äntligen fått en syster som jag alltid velat ha! :) Och nu tycker jag verkligen vi ska försöka börja umgås mer också! :) Vi tycker ju om samma saker så vi lär ju ha en hel del att hitta på om man säger så. Somna gott kommer jag också göra ikväll, trots att jag sov en stund när vi kom hem. Kram!

2010-06-22 @ 20:56:31
URL: http://smileatlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback