En solig dag på torget.

Gud va roligt det var att logga in här imorse. En massa kommentarer hade strömmat in, jättekul verkligen! Tror faktiskt att jag inte har fått så många kommentarer nån gång. Vilken lycka! Vilka sötisar ni är :)


Har varit iväg hela dagen idag och kom precis hem. Det blev först en tripp till ungdomsmottagningen och därefter  begav jag mig till apoteket, kicks, lindex, systemet och sen tog jag en stor fika på cafeéts uteservering där jag satt för mig själv i solen ca 1,5 timmar. Riktigt skönt!

Resten av kvällen ska jag bara slappa. Kanske ha en liten spakväll? Får se hur det blir med det. Ska ta mig nåt och äta nu och sen tänkte jag visa vad jag köpte på kicks.

Kommentarer
Postat av: Cissi

JA!!! Jag vill låna! :D Såg du min kommentar om lördag? :)

2010-06-16 @ 19:10:54
URL: http://smileatlife.blogg.se/
Postat av: Patrik

köpte du något kul? :D

2010-06-16 @ 21:59:12
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback