En datorfri helg.

Ni kanske undrar varför jag inte har uppdaterat något de senaste dagarna och det beror helt enkelt på det som rubriken antyder. Jag har haft en datorfri helg. Det har varit riktigt skönt att prioritera bort datorn under ett par dagar men jag måste erkänna att det har varit svårt. Rätt som det är så är man där och ska sätta på datorn, av ren vana antar jag. Men jag har hejdat mig och det har gått bra.

Vad har jag gjort då de senaste dagarna? I fredags storstädade jag hela huset efter att ha rensat ut all skit jag kunde hitta. Det tog hela dagen.
I lördags var min brors flickvän och hennes familj här på besök från stockholm. Hon ska nämligen flytta hit så hennes föräldrar var med för dom körde ner hennes möbler. Vi bjöd dom på mat och efterrätt och sedan åkte de hem eftersom de hade kommit på kvällen.
Igår, söndag så vad jag på kalas hos min underbara vän Carro. Hennes dotter fyllde nämligen hela 1 år. Stora tjejen nu. Minns dagen som igår då jag var med min vän när hon fick de positiva resultatet att hon var gravid. Vilken lycka! Det roliga var att jag var mer nervös än henne över detta. Haha! hon är verkligen grym. Minns även dagen då jag såg hennes dotter för första gången. Då var hon tolv dagar och så himla liten och världens sötaste! Jösses va tiden går alltså. Men men, kalaset var jättetrevligt och det bjöds på jättegod fika. Tack vänner!

Det är alltså så mina datorfria dagar har sett ut. Fullt upp har jag haft!
Imorgon ska jag åka till havet med min storebror och hans flickvän samt en vän till dom. Ska bli jättekul så jag hoppas verkligen på fint väder med strålande sol!

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Men bara om att alla andra skriver om det :P

2010-06-22 @ 00:59:09
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback