Bara så att ni vet...

Jag har hela tiden sagt att man inte ska behöva beklaga sig när man inte uppdaterar bloggen hela tiden. Men jag börjar faktiskt få lite dåligt samvete när jag inte skriver flera inlägg om dagen. Dock tycker jag inte man ska be om ursäkt för det utan kanske säga varför man inte bloggar eller har en svacka så de som läser förstår varför bloggen inte uppdateras hela tiden. Nu säger jag inte att jag slutat blogga helt eller kommer göra det, ni ser ju att det dyker upp inlägg då och då och det kommer det såklart fortsätta göra!

Mina skäl till lite sämre uppdatering den senaste tiden är enkla. Det är sommar och SOL, då vägrar jag sitta inne. Iallafall på dagarna. Då sitter jag hellre på balkongen med ett stort glas vatten, läser en tidining eller en riktigt bra bok. Eller så beger jag mig till stan eller något annat. Ute försöker jag hålla mig iallafall.

Andra anledningen är att det faktiskt inte händer så mycket i mitt liv just nu. Dagarna ser i princip likadana ut varje dag. Och att skriva att jag har slappat, städat, diskat, tvättat, skurat, lagat osv osv osv varje dag känns inte så lockande. Inte heller så roligt för er att läsa, antar jag. Då väljer jag hellre att uppdatera när jag tycker att jag har något bra att skriva om, tex om det händer något nytt, om det är nåt jag vill tipsa om, kanske om lite shopping/skönhet eller helt enkelt behöver skriva ner mina tankar...

Så nu vet ni läget och jag hoppas ni förstår. Jag vet att flera av er vill att jag uppdaterar mer än vad jag gör, men jag vill inte att alla mina inlägg ska se likadana ut som sagt ;) Men håll er till tåls!

Så nu har jag lättat på hjärtat lite och beger mig ut i sköna solen igen!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh vad fin din blogg har blivit!

Kan förstå om du är nöjd med den.

2010-06-04 @ 18:01:44
URL: http://madeleinelouise.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Hej Jennie! Jag använder mest smink och rengöringsprodukter själv från Dermoshop/Dermosil, så jag kan själv, utifrån egen erfarenhet rekommendera dem :)

2010-06-05 @ 00:17:07
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback