Trasig sängstomme lagas med böcker!

Solen har varit framme hela dagen idag så jag satt allt och gottade mig på balkongen en stund förut. Riktigt skönt!

Jag har även lyckats göra sönder min säng idag, själva sängstommen. Så just nu har jag lagt massa böcker under som får hålla upp mittbalken. Det går säkert bra! haha!
Vet faktiskt inte hur jag lyckades. Dock var den rätt sliten när jag köpte den. Köpte den nämligen på blocket för typ 2 år sedan och hon jag köpte den av hade väl säkert haft den 2-3 år.  Det är en Malmsäng från Ikea.
Jag har funderat på att köpa en ny länge men väljer att vänta tills den dagen vi flyttar. Mycket roligare med lite nytt då. Så vi får hoppas detta håller nu för ner i golvet vill jag inte. Hehe!


Snart börjar väl fotbollen också som jag är helt inne i nu förtiden. Känns som ett bra sätt att fördriva tiden med och har man väl börjat se några matcher måste man ju se hur detta VM slutar.
Jag tror det blir Holland-Tyskland i final och att Tyskland vinner hela VM. Haha vi får väl se hur det blir. Vad tror ni?

Nu ska jag hitta på nåt att göra för här kan jag inte sitta hela dagen!

Kommentarer
Postat av: angelica

den sängen har jag med :)

2010-07-09 @ 22:06:56
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback