Tävling - Canvastavla

Har suttit en stund nu och läst runt på lite olika bloggar och hittade precis en intressant blogg nämligen Nilmas blogg , en jättesöt tjej med en jättefin blogg. När jag läste lite bland hennes inlägg hittade jag en helt grym tävling! Ett pris jag väldigt länge velat ha för att kunna överraska den person jag älskar mest med. En canvastavla!

Anledningen till att jag vill vinna denna är alltså för att jag vill göra en tavla till mina fina pojkvän. Det hade varit så underbart att få ge honom nåt minnesvärt och nåt han alltid kan kolla på och minnas. Det sägs ju att en bild säger mer än tusen ord. Jag skulle vilja säga att en tavla säger mer än miljoner ord! :)




Om du också vill vara med och tävla om en valfri
canvastavla med eget motiv till ett värde av 600:- med fri frakt från Canvastavlan.se så finns tävlingen hos Nilma - var med och tävla du också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback