Plockat blåbär.

Tror ni att jag blev färdig med städningen av mitt rum igår? nej. Jag fick världens ryck inatt och började lite smått, men eftersom alla andra sov kunde jag inte dammsuga och allt sånt där. Men jag ska verkligen se till att göra det idag. Väntar bara på att pappa ska komma hem med massa kartonger så jag kan packa ner alla "flytta hemifrån saker" som ligger precis överallt i mitt rum. Vet verkligen inte vart jag ska göra av allt...

I förmiddags la jag mig på balkongen för att sola lite, solen stekte gott men det blåste litegrann så jag tröttnade. Istället gick jag, min brors tjej och hennes hund upp i skogen för att plocka blåbär. Fick med mig en hel del hem som jag ska frysa in tills jag kommer på vad jag ska ha dom till. Men det var väldigt skönt att få vara ute faktiskt, speciellt i skogen som jag älskar.

Ja det är väl i precis vad jag har gjort idag, lagat mat också såklart. Makaroner och köttbullar. Haha!

Kvällen kommer som sagt gå åt till städningen, kanske bäst att sätta igång på en gång? jag tror det...




Kommentarer
Postat av: Julia

Ja jag har haft linser i flera år för att jag ser dåligt och jag har haft samma styrka hela tiden så jag är rätt säker på att synen blivit sämre, men vågar inte gå och kolla för att jag skäms nästan om synen är ännu sämre haha.. men det måste väl göras förr eller senare!

2010-07-20 @ 21:25:41
URL: http://juliaberg.se
Postat av: Fia ♥

Svar: Ja, det blir så att jag behåller. När jag fick provat det en gång till så kände jag att det satt bättre än första gången :)

2010-07-23 @ 13:03:13
URL: http://fiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback