På bättringsvägen.

Gud va man saknar bloggen när den inte används på ett tag. Jag har t.o.m nästan varit nära på att klicka mig in här för att skriva några rader, men så har jag liksom fått stoppa mig själv. Jag bestämde ju mig trots allt för att ha en liten paus från skrivandet för att jag vet att jag behövde det. Men som sagt den är ständigt i huvudet...

Det var som jag befarande i det senaste inlägget, jag blev rejält förkyld och en jobbig hosta fick jag också. Jag är väl på bättringsvägen men inte helt kry än. Förkylningen är inte lika jobbig längre men hostan sitter kvar. Kanske rethosta som vägrar försvinna?
I vilket fall som helst så har jag verkligen inte orkat göra någonting här hemma. Har satt på nån tvätt, nån disk och sen har det fått vara. Allt är huller om buller och det skulle behövas en rejäl omgång överallt men det får bli när jag känner mig lite bättre, förhoppningsvis snart. Skulle vara kul att införskaffa lite nya saker till hemmet också. Får väl bli när jag och Cissi beger oss till Ullared, där finns ju alltid nåt att fynda.

Annars händer inte så mycket, tar det som sagt lugnt nu när jag mår som jag gör. Finns inte mycket annat att göra, eller rättare sagt så finns det ingen ork.

Nu ska jag ringa Kim som precis slutat jobbet, saknar honom så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback