En lugn Lördag.

De sa att det skulle bli rekordvarmt idag men ännu har jag inte känt av det. Visst det är  väldigt varmt men det är även rätt mycket moln på himlen så solen steker inte sådär jättemycket.

Strax ska jag och Kim åka och handla med min bror Jonas och hans tjej, det ska nämligen bli tacos ikväll vilket jag verkligen ser fram emot. Ska även förbi apoteket och kolla utbudet av allergitabletter för nu har skiten satt igång rejält igen...

Annars händer inte så mycket idag, kanske blir en tipp till nåt badställe, antingen sjö eller havet. Vi får se! Jag ser ju helst att det spricker upp lite till på himlen, men det gör det säkert.

Nu är det dags att göra sig iordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback