Badat!

Det jag längtade efter allra mest idag fick jag göra, nämligen bada! Ni anar inte hur gott det var, kunde nog ligga hur länge som helst i vattnet kändes det som. Väl uppe på stranden efter en stund i det blå kunde man känna hur solen stekte på kroppen. Världens härligaste känsla!

Imorgon har vi lite planer beroende på hur vädret blir. Jag har nämligen hört att det ska komma nån skur och kanske lite åska. Men vi får se. Blir det fint väder blir det sol och bad annars ska vi nog in till stan och fixa lite saker och så. Jag tror det kan bli en bra Söndag vilket vi än bestämmer oss för att göra.

Nu ska jag fortsätta myskvällen i värmen här hemma. Jag säger bara tack gode gud för att fläktar finns!


Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej! vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Så är du gullig. Man kan rösta 1 gång om dagen



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

2010-07-04 @ 14:26:04
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback