Tisdag!

Slänger in ett mycket snabbt och kort inlägg om hur läget ser ut just nu.
Jag är inne på min andra jobbvecka och allt känns väldigt bra. Skulle egentligen bara jobbat denna veckan ut men fick jobba en vecka till, allt som allt tre veckor alltså. Känns toppen!

Fick hem min efterlängtade flavor wave turbo idag! Har dock inte satt ihop och provat den, men det kommer inom en snar framtid. Det ska verkligen bli kul att se om den är så bra som alla säger =) Om ni går in på sidan så passa på att kolla på den lilla videon som finns där. Spännande att se om det är så lätt som det ser ut där också. Hehe

Nu ska jag ringa min prins som jag saknar hur mycket som helst. Tur att han kommer till mig imorgon. Sen är det dags att sova och ladda inför en ny jobbdag imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men gud vad spännande ! Du måste testa den och berätta här hur flavor wave turbo funkade ! Aldrig hört talas om innan haha Kram

2010-01-20 @ 09:54:52
URL: http://snyggjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback