Söndag

Gårdagen spenderades med världens finaste flickor, Carro & Elvira. Vi var på backaplan hela dagen och handlade lite. Jag fyndade lite smink, en jacka till kim, lite välbehövliga saker på ÖB osv.. Carro fick köpt massa fint till lilla Elvisen. Lilla sessan =)
Sen mötte våra grabbar upp oss, de hade varit på bio. Avatar! Superbra film enligt dom båda. Vi åkte sedan hem till Carro & Jimmy där vi åt pizza, pratade och skrattade. Carro fick även lite saker av mig och jag fick lite saker av henne. Superbra när man kan byta ut sånt man själv inte använder och istället få in lite nytt som man vill ha. Tack för en jättetrevlig dag!


Dagen idag har varit både lugn och i full rulle. Jag och Kim sov rätt länge, sen låg vi och kollade på tv och myste. Efter det fick jag för mig att julsakerna skulle ut. Känner ändå inte att det finns nån direkt julstämmning kvar. Då är det bara onödigt att såna saker står framme. Istället ställde jag mig och strök nya, snygga gardiner till vardagsrummet och köket. Det blev jättesnyggt! Imorgon ska jag fortsätta städa det sista och ta ner de sista ljusstakarna osv. Känns skönt att ha nåt att göra när jag är ensam på dagarna.

Nu ska jag återgå till min prins famn och kolla på lite tv.

Kommentarer
Postat av: Milliez ♥ Bilvande 3 - barnsmamma

Tack så jätte mycket..

Jo tack det är bra här.. Lite rastlös dock :)

2010-01-03 @ 21:58:01
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback