Som så många andra dagar...

Idag har min dag sett ut som alla mina dagar i princip gör. Städning, städning och åter städning. Men idag var det faktiskt riktigt roligt! Med nya gardiner och lampor och sånt känns rummen helt annorlunda och snygga ut. Då känns det extra kul om det är rent också, såklart.

Skulle egentligen åkt på lite äventyr idag med Carro&Marika, men det kom lite grejer emellan så det ställdes in, det var lite tråkigt. Men vi planerar att träffas på onsdag istället. Då hoppas jag verkligen det blir av och att det kan vara vi tre, precis som förr i tiden. Tror det kan bli en riktig toppendag!


Är ganska trött just nu efter all städning idag, men känner att jag nog vill greja lite till ändå. Så jag återgår till det!

Kommentarer
Postat av: Millah

Jo det var riktigt gott :) Kramar

2010-01-05 @ 23:07:02
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback