Lördag!

Dagarna på jobbet har rullat på, det har varit långa dagar men jag tycker att jag har kommit in i det väldigt bra. Nu är det en vecka kvar (som är bestämt) sen får vi se.
Kan iallafall känna nu att helgen var väldigt välbehövlig efter denna ganska så intensiva veckan. (som det blir när man är ny på en förskola)

Jag har även en rolig sak att berätta. I onsdags fick jag en avi hem för att hämta ut ett paket. Jag var helt säker på att det var en "matberedare" som jag har beställt så jag kände att jag lika gärna kunde vänta en dag med att hämta ut den. Men när jag kom dit nästa dag för att hämta paketet så visade det sig vara nåt mycket bättre. Nämligen min lilla dator!! Åh ni förstår inte vad jag har saknat den nu när den varit på lagning. Jag grät som ett litet barn när den krascha (ja, så mycket betyder den för mig) Så ni förstår säkert hur lycklig jag blev när jag fick hem den igen. Dock var det som jag misstänkte, alla bilder, musik och dokument är borta för alltid. Och det känns väldigt tråkigt men just nu är jag bara glad att jag har en fungerade dator. Min absoluta favorit mini-dator dessutom!  Så nu ska det bara installeras nytt virus-program på den osv. Så får jag åter ha den där den hör hemma, i mitt knä =)

Idag skulle vi egentligen fått besök av våra vänner Carro & Jimmy och lilla Elvira. Men det blev inställt för Carro har blivit sjuk. Så det var lite tråkigt, men det är ju sånt som händer. Jag och Kim har iallafall ätit massa tacos som jag hade köpt inför dagen då vi skulle bjudit på middag. Så det fick vi användning för ändå iallafall. Så nu är vi mätta och belåtna och ska snart se på Robinson.

Hoppas ni får en riktigt mysig lördags-kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback