Lördag!

Jag kollade precis tillbaka på före och efterbilderna i det föregående inlägget och såg att "efter-bilden" nog visar att mitt hår ser kortare ut än vad det är. Såg jag tog en ny bild bara för att ni skulle få se hur det ser ut med en riktig kamera.




Tanken är att det ska bli ännu lite kortare nästa gång jag klipper mig.


Mitt natt har inte varit den bästa och idag vaknade jag med en väldig huvudvärk som fortfarande inte har släppt. Jag har börjat märka att mina spänningar släpper när jag tar det lugnt och då dyker denna otrevliga huvuvärken upp. Tråkigt nog! Men jag tog mig upp och åkte och handlade lite med pappa. Bestämde mig för att köpa havskräftor till ikväll och även lite annat smått och gott. Kände att jag behöver få mysa och ha det trevligt tillsammans med Kim. Det var ett tag sen vi gjorde nåt sånt nu. Och efter denna natten känns det ännu viktigare att vi får umgås - Bara vi två!


- Ni som undrar vad som hände under natten så är det jag som grubblar alldeles för mycket som vanligt. Tankarna gick i överstyr och då har jag svårt att hantera dom. Men det är alltså inget allvarligt.


Kommentarer
Postat av: ina-bina

Jag är så dålig på att kommentera just nu :/



Du är i alla fall väldigt fin i din nya frisyr, jag tycker att det klär dig med lite kortare hår faktiskt :) Och den där huvudvärken, den har jag också så fort jag inte sysselsätter mig. Det blir nog lätt så, tyvärr...

2010-01-24 @ 00:01:39
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback