Lite uppdatering på jobbfronten.

De två första dagarna på jobbet har varit bra. Både barnen och personalen var mottagliga för en ny person som kom in in deras verksamhet, vilket såklart känns bra. Idag fick jag vara "sista man" med barnen, dock inte i huset eftersom övriga personal hade APT. Det var nog det som fick mig lugn, annars brukar jag vara rätt nervös och osäker i sådana lägen. Att ha hand om nycklar, larm och sånt är inte min grej. Det avstår jag ifrån.

Två veckor är det sagt att jag ska jobba, sen får vi se vad som händer.

Nu ska jag ta mig nåt att äta, har inte ätit sen lunch så det får nog bli en smörgås och lite yoghurt. Sen ska jag sova eftersom jag ska upp 05:15 imon....

Kommentarer
Postat av: Anna

Var du på Hemtex i Nödinge idag? Antingen såg jag dig eller så var det någon som var väldigt lik. :)

2010-01-14 @ 21:25:15
URL: http://kanjagblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback