Två jättetrevliga dagar med våra bästa vänner!

Dålig uppdatering, jag vet. Men jag har helt enkelt haft lite annat för mig.

I fredags gick jag upp med kim klockan sex, han skulle till jobbet. Jag hade bestämt sedan dagen innan att jag skulle åka redan vid nio för att träffa min bästa vän och hennes dotter, så det var ingen idé att somna om. Vi skulle först till BVC, där det var en "kurs" om säkerhet. Lärorikt men samtidigt väldigt självklara saker. Men det är alltid kul att följa med på sånt så man vet vad som väntar en själv sen när man får egna barn. Sedan skulle lilla Elvira vägas och mätas. Allt gick strålande!
Efter det gick vi och handlade tacos och sånt som skulle ätas på kvällen och sedan bar det hem till dom. Efter ett tag kom Carros pojkvän hem och en kort stund därefter kom Kim dit. Vi bestämde att vi skulle sova över och det var tur det för redan på kvällen snöade det som bara den så det vädret ville man inte ge sig ut i. Vi åt gott och hade jätteskoj! som vi alltid har när vi umgås med dom. Det är verkligen våra bästa vänner!

När vi vaknade idag var det med chockade ögon som vi kollade ut. Vilken snöstorm alltså! Jösses.. Inget väder man direkt ville gå ut till, men det var vi tvungna att göra eftersom vi skulle åka hem. För oss att ta oss en sträcka som vanligtvis tar ca 15-20 minuter med buss tog ca en timma och när vi väl kom fram till centralen visade det sig att nästa buss hem till mig var inställd. ALLA bussar till Ale var inställda. Inte jättekul direkt. Det var jättemycket folk där inne som inte visste hur de skulle ta sig därifrån men vi hade sån tur att pappa kom och hämtade oss. Men det tog ca en timma för honom att ta sig dit. Det tar i vanliga fall kanske en halvtimma på sin höjd. Men men, hem kom vi iallafall, tack och lov. Nu kommer jag inte sätta min fot utanför dörren. Haha!

Så tusen tack Carro, Jimmy, Elvira och Hero för två supertrevliga dagar! Hoppas vi snart träffas igen.  :)



Eftersom jag inte hade kameran med mig bjuder jag på en bild från december på hela gänget :)






Nu blir det strax Melodifestivalen och massa gott att äta!

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: hih tack :P ibland måste man våga bjuda på sig själv =)

2010-02-20 @ 23:37:11
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Julia - namnsmycken

Hej! Jo det stämmer :) vulkan.se heter sidan!

2010-02-23 @ 13:10:46
URL: http://juliaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback