Tusen tack till er!

Jag vill börja med att säga ett stort tack till alla er för era fina kommentarer om min nya frisyr! Det värmer verkligen i hela hjärtat att få höra att det är fint osv. Dels eftersom det är enligt mig en väldigt stor förändring jag har gjort och jag tycker det krävs mod för att göra det. Och jag vågade!  Då är det extra roligt när andra tycker det är fint. (det är ju nästan det man är mest rädd för, att folk ska tycka det blev ful) 
Jag har alltid haft precis samma längd på håret så detta var ett stort steg jag tog och jag är nöjd! Det är faktiskt kul med nåt annorlunda. Även om det fortfarande är väldigt ovant såklart. Men med era värmande ord så börjar jag trivas med det mer och mer. Så ännu en gång - Tack!


 

Första bilden visar hur jag såg ut från allra första början. (tagen med mobil) Där hade jag alltså väldigt långt hår. Nu är det minst sagt kort kort. Hehe..


Kommentarer
Postat av: Helena

Hejsan tjejen, du är så söt i din nya fisyr!

2010-02-05 @ 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback