Ny vecka!

Min helg har varit jättebra. Lugn och skön!
Igår när Pappa körde hem Kiara så började jag och Kim städa mitt rum. Storstäda alltså... Det behövdes verkligen och det är så kul när man hjälps åt. Så nu är det skinande rent. Underbart!

Det kändes jättekonstigt att inte gå upp och ta på sig för att åka till jobbet när klockan ringde imorse (kim skulle upp) Men det kändes ändå skönt att man hade en dag hemma helt ensam. Då får jag lite lugn och ro och kan göra precis det jag vill. Så idag ska jag nog börja städa lite i resten av huset. Tvättar gör jag redan. Vad det blir för mat har jag inte bestämt än men det lutar åt köttbullar, snabbt och enkelt.

Antar att ni kommer skratta när ni läser det jag just ska skriva men vet ni vad jag gjorde för fem minuter sen? Beställde tid hos frisören. Haha! Jag nämnde ju att håret skulle bli en aning kortare och det blir redan på Torsdag. Det är nåt speciellt att sitta hos frisören där de pysslar om en och gör så man blir fin. Jag gillar det!

Nu ska jag slappa och kolla på tv lite innan det är dags att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback