Gårdagens firande av Kim och dagens planer.

Vill börja med att säga ett stort grattis till min fina älskling som igår fyllde 23 år! :)

Gårdagen började superbra. Vaknade av att min älskling kom och omfamnade mig och sa godmorgon, redan då började det stora leendet. Vi myste en stund innan jag gick för att hämta alla hans paket. I paketen låg det en morgonrock, en cd-skiva, två linnen och lite verktyg. Han blev jätteglad! Speciellt för det sistnämna då han älskar att bygga, fixa och greja. Så det är ju perfekta presenter att köpa, finns ju hur mycket som helst av det också. Efter all presentöppning åt vi världens största frukost innan det var dags att åka hem till kims familj och fira honom där. Det var mycket trevligt, åt tårta, bullar och kakor. På kvällen körde Kims farmor och farfar oss till bion där vi skulle se filmen Kim valde; Wolfman. Den var sevärd, men inte min typ av film. Kim därimot gillade den! Kan ju säga att hela biosalongen hoppade och skrek till ett antal gånger. Haha!
Vi var väl hemma runt halv tolv tiden på kvällen då det var dags att sova. Det blev en jättelyckad dag och kväll!


Alla hjärtansdags morgonen idag började lika mysigt. Vi låg och myste innan det var dags för oss båda att öppna massa paket. Jag blev så otroligt glad för allt fint jag fick. Han är bara för söt min lilla prins. Jag kan visa allt sen! Även han blev väldigt glad för det han fick av mig också, skönt det :)
Denna dagen kommer vi bara ägna oss åt varandra. Så ni kan ju förstå att denna dagen kommer bli toppen.


Hoppas alla får en fin alla hjärtans dag! Ta hand om varandra.

Kommentarer
Postat av: Millah

Ha en underbar dag kramar om

2010-02-14 @ 13:25:00
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Diana - gravid ♥

Glad alla hjärtans dag!

2010-02-14 @ 18:27:57
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: mariana DG

hoppas du haft en bra dag :)

2010-02-14 @ 20:15:02
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback