Bakning hela dagen!

Min dag idag har bestått av bakning! Jag har bakat snickerstårta, en sockerkaka med lemon curd, hallongrottor och kärleksmums. Så nu har vi massor av gott hemma. Jag har faktiskt inte smakat något av det ännu. Får se om jag tar mig en provsmak sen eller om jag sparar det med till helgen.

Fick även städat i bakskåpet och skafferiskåpet. Tog ut alla saker och torkade rent. Slängde även lite skit och rensade undan. Så nu är det riktigt fint där. funderar på att ta resten av skåpen och lådorna imorgon faktiskt. Skönt att ha sånt gjort!

Förövrigt så sitter jag och väntar på min prins som med pappas hjälp kommer hem från jobbet. Det är nämligen som så många andra dagar den senaste tiden helt inställda bussar hit där jag bor. Så han fick ta en buss och hoppa av på en hållplats lite längre bort än där jag bor så får pappa åka och hämta honom. Tur det! för det är ingen sträcka man vill gå, speciellt inte i det här vädret.

Nu kom dom innanför dörren! Ska pussa lite på Kim innan jag och pappa eventuellt tar och till affären.

Kommentarer
Postat av: Cärolajn

KOM HIT MED ALLT :D

2010-02-25 @ 19:28:40
URL: http://carolineholmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback