Alla hjärtans dag! <3

Jag måste säga att jag tycker detta är en väldigt mysig dag. Inte för att man är "tvungen" att köpa massa presenter eller göra massa extra. Utan att man har en dag då man uppmanas visa sina nära och kära all den kärlek man har till dom. Många gånger glömmer man bort att göra det. Men tack vare en sådan här dag tänker man till och gör något alldeles extra för den/dom man tycker om. Det tycker jag är fint.


Vår morgon har jag ju redan berättat om. Den var otroligt mysig och både jag och Kim blev så nöjda över våra fina presenter. (även om det Kim gav till mig var mycket mer romantiskt) haha!


Dessa saker fick jag av min prins. En jättevacker fotoram, ett par jättefina silver örhängen, en nalle och en söt mugg samt ett fint kort med hans egna ord i. Han är bara för söt min prins :)



Detta gav jag till prinsen. Ett par tofflor, en Diesel parfym, en söt nalle och gelehjärtan eftersom han är en sån gottegris :) Hehe!





Jag har även stått i köket hela eftermiddagen och lagat till tre-rätters middag. Det var otroligt gott och vi blev båda supermätta. Det var en riktig höjdare! Helt klart värd alla timmarna. Haha!


Toast med Kräftröra till förrätt!






Potatisgratäng, kotlett, ungsrostade grönsaker och grädd/skysås till varmrätt!






Hemmagjord Mandel/choklad tårta med en skvätt vaniljsås till efterrätt!

Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Hade du en fin hjärtedag? KRAM

2010-02-16 @ 17:29:42
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Millah

Annars är det frakt från E.l.f men int nu , ja du ser ju det jag har skrivit. Det är inge tull eller nånting :) Kramar

2010-02-16 @ 22:22:51
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Millah

Åh va fint å romantiskt =)



Tack söta fan :) kramar

2010-02-17 @ 00:26:03
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback