Nervös!

Jag är verkligen en kass bloggare just nu. Bloggen ligger lite på is som ni märker, nån gång ibland slänger jag in ett inlägg men mycket mer blir det inte. Inte för tillfället iallafall, MEN det kommer. Med tiden blir det bättre, lovar.

Jag går just nu och är ett nervvrak. Jag går runt i min lilla bubbla och det ända jag tänker på är lägenheten vi kollade på förra veckan. Jag tror fan jag fått magsår av detta, det låter sjukt men jag kan knappt sova eller nånting, det är så frustrerande. Jag är så nervös och det känns som allting kommer rasa om vi inte får den. Imorgon är sista svardatumet och efter det får vi veta vem som får den. Jag har så ont i magen och vill verkligen inte tänka på det mer! men jag kan inte låta bli..

Nåväl. Helgen har varit bra. I Fredags var jag inne i stan med Cissi och Emelie. Vi kollade runt lite och jag lyckades fynda ett chokladfondue-set på Åhlens och två ljushållare i kristall på Guldfynd. Vi åt även på Cissis mammas jobb, en jättemysig resturang i fin miljö och jättegod mat. På kvällen kollade jag på Idolfinalen med Kim och hade det mysigt.
Halva Lördagen åkte jag, kim och pappa runt och letade efter ett par vinterskor åt Kim. Det kändes som vi åkte över halva Sverige men utan resultat. Tråkigt men inte mycket att göra åt. Han får ha sina gamla vinterskor sålänge..
Söndagen tillbringade vi hemma. Lagade god mat och hade det mysigt! lugnt och skönt precis som vi gillar.

Idag har jag inte gjort ett skit, får väl fortsätta gå runt och vara nervös, mycket annat står inte på schemat. Haha!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback