Onsdag

De senaste dagarna har det inte hänt mycket alls faktiskt. Är rätt besviken på vissa personer (inga namn nämda!)
Varför kan man inte tänka på andra i sin omgivning? men jag antar att det är sånt man får ta. Ibland undrar jag varför jag ens blir förvånad? Jag får börja lära mig att allt här i livet är inte som man tror.

Jaja, nog om detta. Imon blir en dag jag iallfall kan se fram emot. Ska åka in till stan och möta Kim när han slutar jobbet. Vi ska köpa en present till hans bror som fyller år idag och köpa julklappar till varandra (dock inte i varandras sällskap såklart!) Sedan möts vi igen och jag hoppas vi går vidare till Liseberg. Jag vill verkligen dit nu på julen då det är så fint och imorgon är ju sista dagen de har öppet för det här året. Men vi får väl se vad Kim säger, kanske blir det att åka hem och ha uppersittarkväll istället. Det återstår att se vad vi bestämmer oss för. Eventuellt går vi och äter på något mysigt ställe också. Härlig dag/kväll kommer det bli iallafall.

Är så glad att jag har min fina pojke. Han stöttar mig verkligen genom allt. Han är den som är där när anda sviker och han är den som gör mig lyckligast i världen. Han betyder verkligen allt för mig och jag är så glad att jag har honom i mitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback