Ibland har man alldeles för tråkigt....

Hur mycket tjänar du på din blogg ungefär? Jag tjänar inte ett öre på min blogg. Tyvärr :P
Hur får man många besökare? Jag tycker det viktigaste är att man är sig själv och skriver om det man själv tycker om.
Favoritartist? Finns alldeles för många för att nämna en.
Vad är din största dröm? Bilda familj och köpa hus. Gärna ett hus vid havet.
Köper du kläder på nätet? Ja det gör jag, oftast från Ellos.
Favorit skoaffär? Skopunkten. Billigt och bra!
Favorit klädeaffär? Gina Tricot och Kappahl.
Har du någon piercing? Öronen bara.
Är du förlovad? Ja.
Vad har du för mobil? LG KC550
Vilken linje gick du på gymnasiet? Barn och fritidsprogrammet.
Har du en bärbar dator eller en stationär? Jag har en liten Mini pc som jag älskar.
Har du mest kläder eller smycken? Har en jäkla massa smycken men har nog ändå mer kläder.
Gillar/Gillade du skolmaten? För det mesta.
Vad är din favoriträtt? Oj, går inte att säga. Finns så mycket gott!
Vad lyssnar du på för slags musik? Allt som spelas på radion.
Vilket/vilka fotbollslag håller du på? IFK Göteborg såklart!
Har du någon pojkvän? JA!
Bor du själv? Nej jag bor fortfarande hemma.
Hur gammal är du? 21. Fyller 22 om 10 dagar.
Vilka bloggar läser du? För många. Haha!
Plagg du inte skulle klara dig utan? Bh, trosor, tunika och Leggins.
Vad är din favoritglass? Piggelin.
Vad ska du göra mer i sommar? Jag åker till Stockholm imorgon med pojkvännen och våra vänner.
Vem är den första du pratar med när du är ledsen? Min pojkvän.
Skulle du vilja flytta till ett annat land? Nej.
Vilka är dom snyggaste färgkombinationerna? Beror på vad det gäller.
Vilken årstid är bäst? Svårt att säga. Gillar alla årstider på olika sätt. Men hösten har jag speciell relation till.
Ungefär hur många unika besökare har du per dag? Ingen aning och inget jag lägger så stor vikt vid. 10 om dagen är det väl minst iallafall. Haha!
Varför började du blogga? Först började jag nog för att alla andra hade en blogg. Var väl mest nyfiken. Nu ser jag ser jag det mer som en Hobby och nåt jag kan kolla tillbaka på om några år.
Vad är du beroende av? Nässpray, öronproppar (när jag sover) och tuggummi.
Vad heter dina syskon? Angelica, Rikard, Jonas och Tor.
Hårfärg? Blond.
Nämn några personer som betyder extra mycket för dig? Farmor, pappa, syskon, Carro, Cissi och Lena.
Vad längtar du mest efter? Lägenhet och barn.
Intressen? Inredning, smink och skönhet.
Tatueringar? Nej, inte en ända och kommer aldrig skaffa någon heller.
Körkort? Tyvärr har jag inte tagit det ännu.
Vad dricker du helst? Vatten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback