Två riktigt roliga dagar!

Jag har inte uppdaterat på några dagar men det beror på att jag inte har varit hemma. I Onsdags åkte jag in tidigt till stan för att träffa världens bästa vän Carro. Vi gick runt litegrann och letade present till Alex som vi skulle ha på Torsdagen. Efter mycket om och men hittade vi några presenter som vi tyckte passade. Efter det åkte vi hem till Carro där vi (eller Carro) fick världens ryck och började rensa och sortera i hennes förråd. Hon ska ju flytta i slutet av september så det var jättebra att få det gjort. Jag fick även en HEL KARTONG med saker av henne som jag blev jätteglad för. Snällare människa får man leta efter. Hehe. Men när vi var klara där nere va vi helt färdiga. Trötta som bara den och hungriga så vi lagade mat, pratade och hade det riktigt trevligt. Under kvällen pratade vi minnen och hade det hur mysigt som helst.

Dagen efter (igår) åkte vi hem till Alex där en överraskningsfest skulle hållas för henne. Vi var ett par stycken som dukade, satte upp ballonger osv innan en mycket förvånad Alexandra fick sig världens överraskning när hon kom hem. Vi grillade och spelade ett roligt spel innan det var dags att bege sig hemåt. Väl hemma umgicks jag med kim lite innan det var dags att sova. Så det var två riktigt roliga dagar jag har haft!


Världens bästa vän!




Idag har jag städat litegrann och lagat mat. Blev kyckling som vanligt. Jag typ lever på det nu för tiden när jag försöker äta lite nyttigare. Sen den 4 augusti har jag fortfarande inte ätit nån pasta, ris, potatis, läsk, godis osv. Men lite har jag fuskat. Jag åt muffins igår på kalaset och lite glass. Har även ätit lite popcorn samt börjat äta fiberhavregrynsgröt på morgonen och nån frukt då och då.  Men jag går inte på nån strikt diet utan gör det som passar mig. Jag anser att om man försöker äta nyttigt på vardagarna kan man unna sig nåt litet gott på helgen. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv!


Imon blir en spännande dag också. Min kusin och hans tjej kommer nämligen hit. Hon ska klippa mig och eventuellt Kim också. Vi får se om jag vågar mig på nån förändring i håret eller om jag bara toppar det. Det återstår att se. Hehe. Nu ska jag och Kim kolla på film. Idag blir en mysfredag! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack själv för dessa dagar:)

Vi får göra om detta..

Haha detta var första kartongen nästa gång du kommer har du nog en kartong till ;) hehe..

Saknar dej jättemkt.

Du är den bästa vännen man någonsin kan ha..

Puss (F)

2010-08-13 @ 20:27:13
URL: http://ialwayssurrender.blogg.se/
Postat av: Maria

Oj låter väldigt konstigt att dem inte har skickat:( kan du kontakta dem direkt? Jag kan tyvärr inte ansvara för att dem skickar ut, är mkt ledsen för det:( Men om någon inte fullföljer så har jag tyvärr inte råd at "fixa till det"



mvh

Maria

2010-08-15 @ 15:55:58
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Maria

ja självklart har jag mailat dom :) hoppas bara dem svarar.

2010-08-15 @ 21:05:26
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej! Ledsen att jag bara försvann så igår, en kompis ringde och ville prata så rann tiden iväg. Hoppas jag kunde hjälpa dig lite iallafall, vi kan kanske prata mer under dagen idag ifall du vill :) Stor kram!

2010-08-16 @ 09:23:24
URL: http://smileatlife.blogg.se/
Postat av: Cissi

Skriver igen, såg din kommentar på min blogg precis efter jag skrivit här :) Jasså har du? Vad är det för väggskåp? Kollar mer än gärna på det om det är något du inte vill ha! Vi behöver ju få upp lite förvaring på väggar då de tar så mkt plats om man bara har allt på golvet.. :)

2010-08-16 @ 09:25:27
URL: http://smileatlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback