Jag verkar ha fått tillbaka lite energi!

Filmen jag skrev om i det senaste inlägget var helt klart sevärd men långt ifrån lika bra som ettan.  Fick äve sett sex and the city 2 och jag tycker faktiskt den var bra, oseriös och glamorös precis som det ska vara när de gäller en sex and the city film.

Nog om filmer. Igår fick jag världens energi, från ingenstans. Men det kanske inte är så konstigt när man legat i en vecka och gjort noll. Städade iallafall hela övervåningen samt hallen på nedervåningen. Nu återstår bara toaletterna och mitt eget rum. (Lämnar alltid det tråkigaste till sist. Haha) Kanske tar tag i det senare, vi får se.
Ska strax ställa mig och laga mat hade jag tänkt, så är det bara att värma på sen. Steka och förbereda köttfärssåsen och bara koka spagetti till när det är dags för middag. Enkelt och lätt!

Ja vad ska man mer skriva då. Söker lägenheter för fullt och hoppas att vi snart ska ha turen på våran sida. Dock har jag en känsla av att det kommer dröja ett bra tag innan vi får en, men man kan ju hoppas jag har fel. Hehe..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad lustigt, vi åt köttfärssås och spaghetti igår också :-)

2010-08-03 @ 17:52:23
URL: http://smileatlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback