Imorgon bär det av till Stockholm!

Har snart sett klart fångarna på fortet och nu börjar strax Time out som är ett av mina absoluta favoritprogram. Jag älskar humorn och ska lätt köpa boxarna när jag får tillfälle. Att skratta är underbart!

Jag tänkte egentligen inte skriva något direkt märkvärdigt utan ville bara säga att det kommer vara tyst på bloggen från och med idag tills (förhoppningsvis) på Söndag. Imorgon kväll åker nämligen jag och Kim med våra fina vänner till Stockholm och tillbringar helgen där. Vi sak besöka Grönan och utforska vad storstaden har att erbjuda. Känner på mig att det kommer bli riktigt roligt. Antagligen kommer jag ha en hel del shopping och massvis med bilder att visa er när jag kommer hem igen.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Den jag gjorde, som är en bra behandling att göra första gången man gör en ansiktsbehandling kostar 695 kr för en timme. Jag hade ju presentkort på en sån så därav att jag kunde lyxa till det så! ;) Men jag kan säga att hade jag betalat den så hade det varit värt varenda krona! Vet att jag kommer börja lägga mkt mer tid på min hy efter detta, idag har alla röda prickar lagt sig och hunden är len som en baby! www.goteborgspa.com så kan du kika mer. Hade varit kul om vi kunde gå dit tillammans någongång? :) Förresten, jag ska iväg och klippa och färga håret nu klockan tio..... NERVÖS! :)Ha en grym resa till stockholm!

2010-08-26 @ 08:35:52
URL: http://smileatlife.blogg.se/
Postat av: Cissi

Har gjort det, färgat och klippt upp det, färgen i håret är skit snygg (förutom i botten som blev rött så ska dit imorgon bitti och justera färgen!) men som sagt, ska göra som du säger, låta det gå ett par dagar så jag får vänja mig.. Det ser ju väldigt annorlunda ut men det är ju ingen mörk brun, färgen hette "choklad blond" men den är ju inte blond direkt :D Men vi får se när det är helt klart imorgon och jag vant in mig under helgen hur det känns. Känns sjukt att inte vara blond längre iaf, har ju varit det hela mitt liv!

2010-08-26 @ 15:57:16
URL: http://smileatlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback