Har haft en mycket trevlig kväll

Godkväll!

Gick precis innanför dörren. Har varit hemma hos min storebror och hans tjej. Vi satt deras uteplats satt deras vänner plus min kusin och hans tjej så vi blev ett litet gäng. Men efter ett tag tröttnade de flesta och begav sig innåt. Men i lägenheten brevid var det världens fest så vi var där litegrann också. Tjötade och hade jättekul med Cissi och Sanja. (min storebrors tjej och min kusins tjej) Sanja är frisör så vi pratade lite om att hon kanske ska få klippa både mig och kim. Det hade varit toppen med tanke alla hundralappar man slänger ut hos frisören.

Men nu är vi som sagt hemma igen, folket som hade festen i lägenheten brevid skulle ut på krogen och då begav alla vi andra oss hem istället som inte ville med dit.
Jag och Kim tänkte sätta på en film och mysa lite. Tror det får bli Änglavakt. Hoppas den är bra!


Förresten! idag har jag och kim varit tillsammans i 4 år och 10 månader. Tiden går fort när man är lycklig och jag blir bara mer lycklig för varje dag som går. Gud va jag älskar min fina pojke!

Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll för nu stänger jag ner.


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack!

Jag har en Canon Eos 7D, men kom i håg att det är inte bara kameran som gör bilderna :)

2010-08-08 @ 19:05:04
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: [Junitjej]

Du har verkligen en fin blogg!

2010-08-08 @ 20:56:54
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anonym

jo det är toppen ! :D

2010-08-09 @ 12:03:20
URL: http://modellinglove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback