Årets första getingstick.

Sitter just nu och kollar på fångarna på fortet medans jag vräker i mig popcorn. Vilken klassiker programmet är alltså! Man sitter som på nålar hela tiden. Precis som det ska vara!

Var med om något mindre roligt tidigare idag. Stod och hängde tvätt ute på balkongen då jag märkte att det surrade runt massor av getingar överallt. Tänkte att det säkert berodde på alla pantburkar vi har liggandes där ute. Så jag försökte snabba mig men jag hann inte långt innan det började surra innanför tunikan och självklart får jag panik! Kastade av mig den men såklart hann den sticka mig, i ryggen. Gadden satt kvar så jag fick be min lillebror dra ut den samt smörja in mig. Det svullnade rejält måste jag säga. Det blev en riktig jävla bula och alldeles rött. Det sticker och svider som bara den. Nu har dock svullnaden lagt sig och det känns inte lika mycket längre så det går nog åt rätt håll tack och lov.

Ja så lite synd har det allt varit om mig idag. Inte alls kul att bli stucken faktiskt, speciellt inte efteråt. Men men, får väl lägga mig här i sängen och fortsätta tycka synd om mig själv. Haha! Så får ni ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej,



tar bort tävlingsinlägg efter ett tag eftersom jag haft så många och vill inte att min blogg ska vara full av sådana. han jag haft kontakt med har mail: [email protected] men den borde gå att maila till någon form av info mail också, kan ju vara så att han är borta eller något? så du kan ju testa att skicka e kopia där du börjar med info@ också..



tråkigt att dem inte hör av sig eller har skickat ut, aldrig vart med om det förr faktiskt o jag har haft määäängder av tävlingar en gång har de kommit bort på posten men då brukar dom skicika igen

2010-08-24 @ 14:18:16
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback