Nya glasögon och nya skor.

Dagen började vid halv tio då jag vaknade och begav mig upp till farmor som satt och sydde lite. Vi åt lite skorpor och drack té. Väldigt mysigt! Dock är det synd att inte vädret varit lika fint idag som det var igår. Men så är det, tycker det känns som det är fint väder varannan dag eller nåt. Ena dagen regar det, andra dagen är det strålande sol. Knepigt det där.. Jag vill ju ha riktigt fint vårväder nu!

När pappa kom hem från jobbet på eftermiddagen åkte vi till backaplan för att hämta mina nya glasögon som äntligen var färdiga. När jag testade dom var det stor skillnad från mina gamla. Så nu gäller det att vänja sig, lite jobbigt är det men det får gå.
Efter det besökte vi skopunkten där jag köpte ett par skor till både mig och Kim. Tycker dom hade riktigt dåligt utbud av killskor alltså, fanns bara ett fåtal snygga enligt mig. Men han behövde verkligen ett par tycker jag så det fick bli ett par han får ha tills vi hittar några snyggare. Dom får helt enkelt duga! Mina blev jag dock riktigt nöjd med. Snygga och verkar vara väldigt bekväma. Båda paren kostade 249 kr/st. Men köper man två får man det ena paret till halva priset!


Kims nya skor.


Mina nya skor.

Kommentarer
Postat av: Fia ♥

Svar: Hihi, alla säger det. Sängen är 120cm bred. Vi får plats utan problem :P Men en 160cm bred säng hade varit att föredra :P Men det får bli nån annan gång :)

2010-04-09 @ 19:46:44
URL: http://fiacaroline.blogg.se/
Postat av: Jennie

hejhej!

hur är allt med dej?

ha en fin helg!

kram ♥

2010-04-09 @ 21:53:47
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: allt är fint med mej :)

vad gör du idag?

jättesöt blogg!



kram ♥

2010-04-10 @ 12:20:08
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback