Solen är min bästa vän.

Idag har varit världens lataste, skönaste, härligaste och den mest lugnande dagen på länge. Den har spenderats på balkongen med en bok, en piggelin och strålande sol!
Medan jag satt där ute kunde jag verkligen känna lugnet inom mig, det var tyst ute, det ända som hördes var fågelkvitter. Jag sögs in i boken "När ingen annan ser" och där förblev jag i timmar.

Resultatet efter x antal timmar blev en snart utläst bok och en solbränna rödare än stoppljuset själv. Men jag är lika glad ändå. Jag behövde detta, lite tid för mig själv för att få varva ner lite.
Jag har alltid varit en soldyrkare och vistas oftast ute i en solstol när solen visar sig så detta är bara en av många dagar jag kommer sitta där. Jag redan längtar tills nästa gång, blir det imorgon tro?

Så min dag har varit perfekt på alla vis MEN imon är det jag som åker till apoteket och köper kylbalsam. (Lovar att inte sitta i solen utan solkräm igen...)

Kommentarer
Postat av: e.golander

solen är min bästa vän med

2010-04-14 @ 21:02:43
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback