Rescension av Natural blend från wet n wild.

Haha som den sminknörd jag är så kunde jag inte bärga mig för att testa de nya produkterna från Wet n Wild så de testades redan ikväll. För en stund sedan närmare bestämt...

Jag tycker resultatet blev riktigt bra!
Jag har både nyansen Light och nyansen Fair. Fair är den ljusaste och faktiskt en aning för ljus för mig så jag blandade båda och färgen blev perfekt för min hy! Täcker gör den också grymt bra tycker jag och ger ett fint skimmer. Mina mörka ringar under ögonen klarade den dock inte så bra som jag hade velat, men med priset på den skulle jag inte begära mer. Att det är en jättesnygg design tycker jag är ett plus, även det faktum att det är en borste och puder i ett! Borsten är aningen hård, men jag tycker den funkar om man inte skulle ha någon annan. Jag använde mig av den i början men övergick till min pensel för flytande foundation. Älskar att jobba med den penseln!

Skåda bara dessa före och efterbilder. Som ni ser har jag sjukt dålig hy. rödfläckig, ärr, osv. Inte alls kul.. Därför är sådana här produkter väldigt uppskattade av mig!

förebilden har jag enbart maskara på mig.
efterbilden jag har enbart maskara och Wet n Wilds nya mineral foundation natural blend. Ingen primer eller concealer alltså!




Före                                                    Efter

(Bilderna är inte av bästa kvalitet, man ser tex inte det fina skimmret, men det jag vill visa är att det blir skillnad)



Eftersom jag gillar resultatet  utan primer och concealer så ska det bli riktigt kul att se resultatet med dom på också. Det kommer bli grymt tror jag!


Så vad tycker ni? värd 59 kr? helt klart tycker jag, kommer köpa den igen!



Deras naturalblend lipshimmer är också en hiss enligt mig! Dock blev inte färgen rättvis på bild, så därför skippar jag det. Den ljusa (frost) ni ser på bilden är ingen färg för mig. Den ser mer ut som idominsalva med shimmer på läpparna. Väldigt ljusrosa/vit alltså. De som gillar den färgen gillar nog den mycket. Den andra i nyansen (Marple) är en stor favorit hos mig just nu. På läpparna fick man en fin hallon/jordgubbsröd färg och jag tyckte man kunde ana lite guldskimmer i den också. Riktigt snyggt! Läpparna blir riktigt mjuka och dom har en underbart fräsh doft av mint. Helt klart värd 29 kr!

 

Produkterna finns att köpa här.


Kommentarer
Postat av: Millah

nåå gumman då.. Ja där ser du hur en dag kan se ut för oss.. det värsta var väl att man var ju så sliten , men struntsamma..Kramar <3

2010-04-27 @ 22:30:28
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Fia ♥

Sv: Tack för din kommentar! Tack tack tack!

2010-04-27 @ 22:34:49
URL: http://fiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback