Gårdagen i bilder!

Ja igår var minst sagt en fantastisk dag! Solen lyste och alla uteserveringar inne i göteborg var fulla av människor som satt och glassade i solen.

Själv gick jag och kim till en mysig Grekisk resturang och åt lite mat, dock var deras uteservering i skuggan så vi valde att sitta inomhus. Men det var lika mysigt ändå och underbar mat! Det är mitt och kims favoritställe.
Efter maten gick vi på bio. Vi såg Clash of the Titans. Det var faktiskt en väldigt bra film.
När filmen var slut var vädret fortfarande på topp och jag och kim vägrade att åka hem för att bara sitta och tråka. Istället ringde vi min underbara vän Carro och bestämde att vi skulle följa med henne och hennes syster till liseberg där Dead By April skulle spela. Riktigt grymt var det. Jag och carro rockade loss! haha!
När spelningen var färdig var det dags att bege sig hemåt. Och självklart hamnade vi på fel spårvagn.. haha! men det var bara roligt tycker jag, då fick man sig några goa extra skratt.
Tusen tack Kim, Carro och Jennifer för en jättemysig och trevlig dag/kväll.

Här kommer lite bilder.


Min älskling sitter och väntar på bussen som ska ta oss in till stan!



Liseberg




Scenen där bandet spelade!



En av måånga bilder när dom spelar!



Jag och Kim



Avslutar med en grym bild på världens finaste, roligaste, underbaraste, härligaste och bästa vän!!
Love you!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ser lite dåligt på bilden på bandet, men är nästan säker på att sångaren till vänster (sett från mitt håll) är en kille som gick två kurser tillsammans med mig nu i början av året men hoppade av pga att han fick jobb i bandet :P

2010-04-25 @ 22:06:39
URL: http://smileatlife.blogg.se/
Postat av: Cissi

jaha okej! :) Nej, han är från Göteborg men pluggade ju i trollhättan dock :)

2010-04-26 @ 11:35:30
URL: http://smileatlife.blogg.se/
Postat av: Anna

så underbart att se så fina bilder på er =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback