En rolig och jobbig Måndag.

Dagen har i stort sätt varit väldigt bra!

Jag och min snutt vaknade vid tolv och då begav jag mig upp till köket för att göra våfflor (hemmagjorda såklart) med grädde och sylt. Snacka om kalasfrukost! Gott var det och ibland måste man få lyxa till det.
En stund efter det kom min älskade farmor hit. Så jag har väl i stort sätt varit med henne hela dagen. Hon ska stanna här några dagar så det känns jättebra. Älskar att ha henne vid min sida...

Det ända jobbiga idag var att min prins åkte hem till sin familj, som han gör varje måndag. Så det känns väldigt tomt här just nu. Jag har ju ingen att ligga och sniffa och gosa på. Hatar att det alltid ska vara så jobbigt att skiljas åt... Usch nu får jag t.o.m tårar i ögonen bara för att jag skriver om det. Tur att hans lukt sitter kvar långt in i hans kudde, den är min räddare inatt..
Apropå Kim. Tänk att vi snart, om två dagar, har varit tillsammans 4 ½ år. Jisses va tiden har gått fort! Jag hinner inte med... Men varje dag har varit en lycklig dag, tillsammans med honom är jag lyckligast i världen och det kan ingen ta ifrån mig!



Kommentarer
Postat av: Lorissa

Oj vad länge, grattis!



sv: Haha okej :) Jag är rädd för spya och spyliknande saker. Typ välta marshaller - jag håller andan hur länge som helst efter att ha sett något sådant..

2010-04-06 @ 02:26:21
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja tiden bara springer iväg! För mig och Rikard är det 4 år och 2 månader snart.. Känns som det inte är långt kvar tills vi har stora familjer och små söta ungar så fort som tiden rusar förbi! :)

2010-04-06 @ 20:02:41
URL: http://smileatlife.blogg.se/
Postat av: Michelle

Gott :)

2010-04-07 @ 11:22:08
URL: http://michellepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback