En dag för mig själv.

Igår kväll bestämde jag mig för att åka in till stan idag. Jag ställde klockan på halv tio för att vara säker på att vakna i tid. Jag vaknade dock innan klockan och hade ingen som helst lust att åka. Åt frukost, kollade på tv och tog det bara lugnt. Hade ingen ork överhuvudtaget. Klockan halv ett hade jag fortfarande inte tagit på mig eller gått upp ur sängen. Kände mig så lat och kass! Vid ett tiden tog jag mig i kragen och bestämde mig för att jag visst skulle åka. Halv två närmare bestämt. Sagt och gjort!
Att åka in till stan helt själv tycker jag allra bäst om. Mycket roligare att gå runt där själv och kolla på det man själv vill och bestämma själv vilka affärer man vill gå i. Kunna shoppa i lugn och ro utan att någon stressar en att åka hem eller gå till en annan affär. Det är de allra bästa enligt mig!
Man kan väl säga att jag gick tills fötterna inte orkade bära mig mer. Från ca två tiden till halv sju nångång. Köpte MASSA kläder till Kim som jag ska ge honom imorgon när han kommer hit. Det är lite kul när han ger mig pengar och säger att jag ska köpa kläder till honom utan att han är med. Snacka om att han litar på att jag köper det han gillar!

Sen köpte jag ju såklart lite smått och gott till mig själv. Tänkte visa det jag han fota innan kameran dog, fick nog med det mesta.



Ett par söta skor från HM! Har alltid velat ha den färgen på mina skor. 129 kr!





Hårborttagningspray från Veet. Nån som vet om den funkar? 79kr. Kicks!
Saltvattenspray från proffs. 45 kr. Kicks!
Styling powder från Björn Axen 110 kr. Kicks!





Två söta diadem. 10 kr/st. HM




Ett blått skärp jag ska ha till en svart tunika för att bryta av. Har bara svarta skärp annars. 49 kr. HM!
Ett svart väldigt smalt skärp 29 kr. HM!




Sen köpte jag lite annat också. Tex mitt absoluta favorit puder, örhängen och en tunika och kofta från Gina Tricot. Fotade bara kläderna snabbt när jag har dom på mig, hann inte fota när jag hade hängt upp dom eftersom kameran dog. Möjligt att jag lägger upp bilden senare, om jag vågar. Ni som läst bloggen vet ju hur jag ställer mig till att lägga upp kroppsbilder med tanke på mitt självförtroende när det gäller min kropp...











Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag testade sån hårborttangningsspray en gång för ett par år sedan när det var ganska nytt, det fungerade verkligen inte på mig. Fick nog inte bort ett hårstrå, och huden blev väldigt irriterad.. Fast sen så får jag ju inte bort allt hår med vaxning heller, pga mina små baby-fjun på mina ben, haha! Så det fungerar säkert bättre på dig :) Säg gärna hur det gick sedan! kram

2010-04-23 @ 10:12:24
URL: http://smileatlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback