Vad innehöll paketet från Kim?

Minns ni att jag lade upp en bild i ett tidigare inlägg på presenten jag skulle få av min älskling? =)




Jag kunde verkligen inte komma på vad det kunde vara hur mycket jag än klämde och kände, eftersom paketet var rätt mjukt men ändå inte så mjukt så det kunde vara kläder.



Gissa om jag blev överraskad när jag såg att paketet innehöll precis vad jag önskade mig och även nåt jag absolut inte trodde detta paketet innehöll, eftersom det var rätt stort.


 
Nämligen Escadas sommardoft 2009
Ocean Lounge.




Och anledningen till att paketet var stort var för att parfymen var inlindad i denna!


Hittade ingen annan bild på väskan på google än denna. Haha!



Tusen tack snutten. Du är bäst!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv: Fin present :) Maten var väldigt god !

2009-09-07 @ 23:19:58
URL: http://snyggjenn.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad kul att du fick det du ville ha :) MEN har du luktat på deras senaste doft, måste vara höst/vinter eller så, jag blev såååå förälskad att jag bara måste ha den NU! Dock har jag inte råd så får väl vänta till jag fyller år i november.. hehe. Men min moon sparkle från 2008 kan man aldrig tröttna på...:)

2009-09-08 @ 09:28:06
URL: http://smileatlife.blogg.se/
Postat av: Fia ♥

Väskan är ju urfin, lagom strand/sova över väska :D Hoppas parfymen luktar gott också :D

2009-09-08 @ 21:28:41
URL: http://fiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback