Snabb (dålig) uppdatering.

Ja då sitter jag här igen. Har egentligen ingenting att säga, men jag vet ju att ni vill att jag uppdaterar ändå. Så ska försöka för eran skull =)

Hela helgen var det ju kalasande som sagt. Det va mycket trevligt men väldigt slitsamt måste jag säga, eftersom jag sköter det mesta själv. Men det gick bra och många fina presenter fick jag. Så tacktack!

Sen i måndags har jag verkligen inte gjort någonting. Inte likt mig faktiskt, brukar alltid hitta nåt att göra men orken har inte funnits. (inte så konstigt) men idag är jag på fötter igen och känner att om det är något jag måste ta tag i så är det min garderob. Jag måste verkligen ha en större egentligen. Jag har en hel del kläder och så kims kläder på det. Jag tror inte jag får in ett klädesplagg till. Och min gaderob är ändå rätt stor. aja.. Får inte plats med en större ändå. Det löser sig säkert..

Ska försöka få med pappa till skoaffären idag, känner att jag vill köpa mig ett par nya till hösten. Vi får hoppas på det bästa.

Nu ska jag börja med en av mina favoriträtter. Köttbullar, potatis, brunsås och lingon. MUMS!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback