Ny kategori. "Dagens fråga!"

Godkväll sötisar!

Har precis gjort en ny kategori. Nämligen "dagens fråga!" Vad tycker ni om det?
Jag kommer försöka ställa en fråga till er läsare varje dag för att försöka få mig en bild av vad ni gillar, vilka ni är osv. Jag tycker det verkar jättebra och jag hoppas ni tycker det också och att ni även ger svar på mina frågor. =)

Här kommer dagens fråga:

Vilken skådespelade tycker du är bäst i Andra Avenyn?

En ganska svår fråga eftersom det finns många bra, men jag själv tycker jättemycket om Kitty, hon är cool och en grymt bra skådespelare! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt att jag kommer lite så hära efteråt.

Men blev nå fel när jag publicerade inlägget där man kan vinna ett presentkort hos Fridas Gård.

Man ska länka till tävlingen också om man vill vara med.

Det är fixat nu så bara gå in och kolla på tävlingsinlägget :)

Kramar /M

2009-09-29 @ 22:32:53
Postat av: Millah

Förlåt att jag kommer lite så hära efteråt.

Men blev nå fel när jag publicerade inlägget där man kan vinna ett presentkort hos Fridas Gård.

Man ska länka till tävlingen också om man vill vara med.

Det är fixat nu så bara gå in och kolla på tävlingsinlägget :)

Kramar /M

2009-09-29 @ 22:33:02
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Hej, min kamera är en helt vanlig digitalkamera som har ett par år på nacken nu, grejen är att kunna med inställningar och i vilket ljus man ska använda sig utav vilken iställning osv.. =)

2009-09-30 @ 12:29:49
URL: http://micromiss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback