Massor av bak!

Även denna dagen har jag haft fullt upp! Har bakat massor av godsaker. Bland annat så bakade jag ju "ljusa kärleksmums" igår och idag bakade jag massa kanelbullar, en sockerkaka med vaniljkräm och en rulltårta.

Ni undrar säkert varför jag bakar så mycket just nu och jag ska tala om för er att det är för att min älskade pappa fyller år imon =) Så det är för honom jag gör det kan man väl säga.. Vi ska inte ha något släktkalas men vi ska ju såklart fira inom familjen. Och då är det lika bra att slå på stort! =) Som jag har nämnt tidigare så ÄLSKAR han rulltårta, jag tror fanimej att han skulle kunna leva på det! Han har tjatat om denna rulltårta ända sen jag bakade en sist (för några veckor sen) så nu kände jag mig tvungen när han fyller år och allt. Det är han värd =)
Sist ut på listan står hans födelsedagstårta. Men den gör jag inte förrän imon. Ska göra den på mitt gamla vanliga vis och jag längtar verkligen, den är så god!! Hehe =)

Aja nog om bak. Nu ska jag gå upp till farmor och se om hon behöver hjälp med middagen! Hon har förövrigt varit här i över en vecka och det är jättekul! Min underbara famor =)


Hörs senare ikväll då jag ska visa vad mitt paket från posten innehåller.


       

Kommentarer
Postat av: Millah

Och gud vad roligt :)

Och vad kul att du blev glad gumman

Återigen grattis :)

Kramar

2009-09-25 @ 19:21:52
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback