Lotion för håret!

Nu kommer ännu ett tips för ditt hår!

Köpte denna ursöta flaskan för ett par dagar sen men det var först i morse, efter att jag hade duschat som jag bestämde mig för att testa den. Och såå gott den luktar!! =) Det är helt klart det man märker först!  Vem gillar inte att ens hår luktar Hallon liksom?

Den går att använda i både handdukstorkat och torrt hår och jag valde att lägga det i handdukstorkat. Mitt hår har nämligen en tendens att bli trasligt efter att jag torkat av det med handduken. 
Jag tog en liten klick i handen och fördelade det genom hela håret. Det gick jättelätt att borsta ur och när håret hade torkat blev det superlent och fint. Perfekt för mitt hår! Och självklart får den ett plus för den goda doften! Denna kommer jag definitivt köpa igen! =)




Uppdatering!
Tänkte bara lägga till lite mer fakta om den. Märkte att jag glömde det ;)

Detta lotion skyddar ditt hår mot värmen från hårfön, platt- och locktänger samt att den har ett UV-skydd i sig. Den ska motverka flygigt och frissigt hår och kan även ge lite volym! Håret blir silkeslent! =)
TESTA!!


Kommentarer
Postat av: Fia ♥

Är det mest som balsam eller även värmeskydd eller liknade? Vet du det? :P

Jag behöver nåt klet eller nåt som är värmeskydd, använder plattången så mycket :P

2009-09-02 @ 18:21:25
URL: http://fiacaroline.blogg.se/
Postat av: Fia ♥

gick o köpte mig den där idag, hoppas den är bra, ska göra första testen imon tror jag. O den luktar ju gudomligt gott :D

2009-09-03 @ 22:40:35
URL: http://fiacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback