Jag är så lycklig!!

Alltså jag tror fan inte det är sant!! JAG HAR VUNNIT EN TILL TÄVLING!!!! =) Asså nu kom faktiskt tårarna, jag är så otroligt glad! Jag har alltid haft problemhy och att vinna dessa fantastiska produkter kändes som att en sten släppte från mitt hjärta. Nu kanske min räddning har kommit då jag har hört otroligt bra saker om dessa produkter!
Tusen tack underbara hälsogudinnan! Du är helt underbar och din blogg ger så mycket inspiration! Jag uppmanar alla att läsa hennes blogg, den får en verkligen att tänka till lite extra samtidigt som det är mycket bra och givande läsning och tips! För mig finns bara en hälsogudinna och det är du! Tusen tack ännu en gång! =) ♥ 

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: Jag visade det jag kunde :) stövlarna kunde jag inte ladda ner någon bild från deras sida. Men får ta kort på dom någon dag hehe Grattis till vinsten!

2009-09-19 @ 15:20:19
URL: http://snyggjenn.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: visst blev de :) vita gardiner mot vita väggar är ingen hit ! Färg gör mycket !

2009-09-19 @ 22:15:07
URL: http://snyggjenn.blogg.se/
Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Är glad att jag kunde göra dig lycklig! :) Det är en speciell känsla det där att få möjligheten att "ge"/tävla ut saker till andra. Jag ska meddela till rosenseriens pressansvarige i veckan vilka produkter du vill ha. Och du.. TACK för dem fina orden om mig och min blogg! Kram Hälsogudinnan

2009-09-20 @ 18:34:03
URL: http://www.halsogudinnan.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback