Fullt upp!

Hejsan vänner!

Nu var de ett tag sen jag skrev, men de har verkligen varit fullt upp från morgon till kväll i 4 dagar nu.
I torsdags städade jag hela huset
I fredags städade jag, gjorde naglar, lagade mat och hade fest på kvällen.
I lördags var jag på kalas för Kims lillebror
Idag hade vi släktkalas för mig och min bror hemma. Vi serverade middag och fika åt alla 16 gäster så det var full rulle idag med, minst sagt!

Känns helt tomt nu när alla åkt hem och det inte finns nåt att göra. Samtidigt som jag är jätte rastlös så är jag helt slut så jag får väl försöka varva ner lite.

Jag antar att ni är sugna på lite bilder från min fest. Hehe! Det kommer, antagligen senare. Nu ska jag kolla på Ensam mamma söker!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback