Full rulle!

Hej igen!

Nu ska jag skriva ett lite gladare inlägg än det förra, iallfall för mig. =)

Idag har jag haft fullt upp. Vaknade vid 10.00 tiden, gick upp och åt frukost och kollade lite på tv. Sedan satte jag igång att tvätta och hänga tvätt (4 maskiner idag) Har även städat hela mitt rum och det var verkligen på tiden!
Eftersom jag lägger ner all min tid på städningen i resten av huset, för att det av nån anledning känns viktigare. Så kommer mitt rum alltid i sist. Och eftersom jag gör allt själv i detta hushållet så tar det sin lilla tid också...
Men som sagt så är det gjort nu! Dammat, dammsugit, skurat, bytt sängkläder osv. Det luktar ljuvligt och känns så fräsht! Jag har en känsla av att jag kommer sova gott inatt =) 
 
Utöver städningen har jag även bakat en sockerkaka och en kaka som jag inte vet vad den heter men kallar dom för "ljusa kärleksmums" haha! Full rulle hela dagen alltså!







Nu ska jag snart ta mig en härlig dusch och sen krypa ner i min nybäddade säng tillsammans med min prins!

Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Kul att du tyckte det :D

2009-09-25 @ 02:02:22
URL: http://lindablom.se
Postat av: ina-bina

Tack :D

2009-09-25 @ 14:56:22
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback