Det var som väntat...

Godkväll!

I det tidigare inlägget blev det precis som väntat, av 17 st som har besökt min blogg idag var det 4 som kommenterade att det läser fast jag vet att det är betydligt fler som gör det. Förstår inte vad det är som är jobbigt med att skriva en liten kommentar om man så snällt ber om det, för att ha lite mer koll, för att kanske kunna göra bloggen ännu bättre då jag ser en översikt över vilka typer av personer som läser och uteefter det lägga upp hur jag vill ha det med bloggen. Men men, inget att bara grinig över. Som sagt så var det ju väntat. Tack till alla söta som iallfall kommenterade. Ni är bäst! =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag skrev inte för du vet ju att jag läser din blogg redan :)

2009-09-24 @ 22:37:26
URL: http://snyggjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback