Den som väntar på nåt gott...

Ja då var det väl dags att skriva lite här igen. Sitter här och äter banan och dricker mjölk, som jag brukar. Är det bara jag som tycker det är ruskigt gott med en god mogen banan och ett glas med riktigt iskall mjölk? MUMS säger jag bara =)

Jag kan också säga att jag sitter här med världens största leende. För imon är det min lyckodag!!
Jag ska nämligen få åka till Ullared! =)
Nu tänker ni säkert att det inte var nåt speciellt för många av er är säkert där ofta. Men jag har längtat efter detta i typ ett år, så för mig är det som att fylla år. Haha!
Jag önskade mig det av pappa i present, att få åka dit. Och av nån anledning gick han med på det. Jag trodde aldrig han skulle göra det. Alla som känner min pappa vet att allt som har med affärer och folk att göra går bort!! haha! Men jag är verkligen jätteglad. Det är jag, Kim, pappa och min lillebror som ska åka. Jag hoppas på en toppendag. Tack snälla pappa! ♥

Så nu är det väl dags för oss att sova, eftersom vi ska upp väldigt tidigt imon. Men vad gör det!? ;)

Godnatt på er sötisar!




Kommentarer
Postat av: Millah

Tack så mycket :)

Nå vad roligt att göra.

Jag försöker så gott jag kan :)

Men ibland händer det faktiskt att jag missar någon och det är int roligt.Så försöker verkligen :):)



Vad gör du ?:) Kram

2009-09-11 @ 22:35:04
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Millah

Ja men gud vad skönt att höra :)

Okej vad härligt,det är riktigt skönt och bara göra de ibland. Nej int mkt sitter och kollat på tv och kikar runt lite på internet samtidigt :)

Kram

2009-09-11 @ 22:39:40
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Millah

Joo då de rätt skönt faktiskt :)

Haha ja du där gissade du rätt :)

Jag bor i Boden.

Men kommer egentligen från Kalix.

Men flyttade hit för 1 månad sen typ :)

Vars bor du ??

Kramm

2009-09-11 @ 22:52:43
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Jennie

Fin bild på dig !! Jag håller med dig ang Ullared !!

2009-09-11 @ 23:03:03
URL: http://snyggjenn.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh vad kul! Hoppas du hittar massa fint idag! Och tänk att du fick med dig alla tre grabbarna?! Jag är förvånad, men vem är förtjänt av en härlig ullaredsresa om inte du? :) Men nästa gång kan kanske vi åka, det är nog roligare att åka tjejer, som faktiskt inte vill springa genom affärerna.. hehe :) kram!

2009-09-12 @ 10:29:26
URL: http://smileatlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback