Toppendag med Cissi!

Hej på er!

Idag känns allt mycket bättre! Den här dagen och det här sällskapet var verkligen vad jag behövde!

Har haft en otroligt rolig och underbar dag med min storebrors flickvän Cissi. Först var vi och käkade lite, samt fikade då vi åt världens  godaste kladdkaka, men den var rätt maffig, så ingen av oss orkade äta upp.. haha! Sen gick vi iväg för att gå på make up-kursen som jag vann! Den var rolig, men lite av en besvikelse samtidigt då jag kände att inget av det hon sa eller sminkade var något nytt för mig. Hade liksom varit roligare om man fick lite mer tips på tekniker och färger och sånt där. Men men..  Det var ju nåt nytt att gå på en kurs så det var såklart roligt! Hade ju fint sällskap också! =) Haha! vi har skrattat så himla mycket idag, nästan så att käkarna började värka..HAHA! Men samtidigt har vi pratat om mycket personliga saker eftersom vi har ganska mycket gemensamt eftersom hon ingår i min familj :) Så kort och gott har det varit en fantastisk dag och det känns verkligen som jag fått en ny fin vän och jag hoppas hon känner detsamma! Detta vill jag helt klart göra om. Kanondag!! =)




Här är en av alla hundra bilder vi tog.. Haha! =)
Visst är Cissi otroligt söt!!?? ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Visst var det jätteroligt igår! Jag hade så himla trevligt, och självklart måste vi göra om detta, många gånger!! :) Så himla kul på kortet också, man ser verkligen att jag är påväg att få ett skrattanfall bland alla andra hundra ;) Ha en bra dag så kommer ett inlägg från mig imorgon antar jag, för ska ev. sova hos en klasskompis inatt för att plugga 2 dagar i streck. Kramar!

2009-10-07 @ 06:07:41
URL: http://smileatlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback