Min Fredag och lördag.

Har varit väldigt kass uppdatering det senaste men det beror på att jag har jobbat långa dagar hela veckan och inte riktigt har haft ork. Men jag ska försöka bättra mig!

Efter jobbet igår åkte jag hem till Kims familj för att fira hans pappa som fyller år idag. Det var inget kalas utan det var familjen samt Kims farmor och farfar som var där och grattade honom. Det bjöds på bullar, kaffe och tårta. Det var väldigt trevligt! Fram mot kvällen kollade vi på idol, det är ju ett måste. Jag har två favoriter och det är Erik och Erika men igår tycker jag Eddie var överlägset bäst!

Jag kände även av en riktig trötthet som kom smygande. Tillslut blev jag så trött så jag somnade framför tv:n, då var det bara att bege sig till sängen. Somnade åter som en stock och sov hyffsat bra hela natten. Hoppas Kim och Simon gjorde det med, så dom inte stördes av att jag prata i sömnen eller snarka eller nåt annat dumt..haha!

Hade även lite planer idag men det blev ändrat pga lite missförstånd och sånt där. Det är sånt som händer och det är väldigt synd men inget att göra åt. Tyvärr..  

Jag och Kim åkte in till stan för att lämna in hans mp3 som gått sönder men naturligtvis så gällde inte garantin på den, utan det var tydligen självförvållat. Displayen hade blivit intryckt av nåt tydligen. Utan en ändaste repa på den. Skumt, men men. Dom skulle kolla upp vad det kostade att laga den och sen meddela oss. Vi får väl se om vi väljer att laga den eller köpa en ny. Tråkigt när sånt händer, men vad ska man göra.
Gick även in på apoteket där jag köpte en kräm och läppcerat. Sen till Kappahl och köpte en svart tunika för 114 kr.. Billigt och bra. Och sen in på HM för att köpa sminkpenslar. Sen var vi så trötta så vi åkte hem. Jag har fruktansvärt ont i ryggen och i benen, måste bero på den hårda veckan med jobb som jag inte direkt inte är van vid. Men ska vila och ta det lugnt resten av kvällen så då blir det säkert bättre.

Och bättre kommer det verkligen att bli för om en stund ska jag och kimsi mumsa i oss våra havskräftor som vi köpte idag. finns det något godare?

Ta hand om er därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback