Födelsedagsfirade för Carro&Jimmy.

Min och Kims gårdag var verkligen toppen! Fick umgås med så goa vänner och vi hade jätteskoj!
Det var nämligen födelsedagsparty för Jimmy och Carro. Jimmy fyllde 25 igår och Carro fyller 21 den 20:e så dom slog ihop det och firades igår då =) Det bjöds på snittar, bål, tårta, snacks och massa annat gott och även många härliga skratt såklart! =) Fick även gosat och myst massa med deras fina dotter Elvira. Lilla prinsessan. Hon är bara för söt. Hehe
Jag har så sjukt roligt tillsammans med min fina vän Carro. Hon är verkligen min bästa vän ingen är så snäll och underbar hon henne! Är verkligen glad att jag får ha en sån fin vän.

Jag hoppas verkligen vi får träffa er snart igen för det är lika roligt varje gång! Tack för en härlig kväll!


    

  

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback