Dagen i bokstäver.

Dagen började sämre men nu känns det mycket bättre!! :)

Vaknade klockan 6 av att klockan ringde, min prins skulle åka till jobbet. Tyckte så synd om honom, han ville verkligen inte jobba idag. Han var helt slut och vela bara sova. Kände mig dum som tvingade iväg honom även om jag vet att det var bra, eftersom man inte ska vara hemma från jobbet. Samtidigt är det inte hans jobb.. Men men, dåligt samvete fick jag iallafall eftersom jag vet hur trött han var. Min prins... 

Halv 11 ringde telefonen och jag såg till min stora glädje att det var Paradiset (min favoritförskola) Jag älskar att jobba där. Jag älskar alla barn, personalen, huset, glädjen, omgivningen. Men dessvärre har jag inte varit där på ca 1 år. Så jag blev så jäkla glad när dom ringde! Men tyvärr varade inte den glädjen så länge då hon ville boka mig på tisdag. Men då har jag redan jobb!! =( Men hon sa att jag gärna får komma dit och hälsa på, så barnen känner igen mig. Och det ska jag verkligen göra! längtar redan! Ska kolla om jag ska åka dit på måndag..

Och nu till dagens roliga nyhet!!
för en liten stund sen ringde en tjej mig från The Studio. (Ni kommer väl ihåg tävligen jag vann?) Hon ville boka upp mig för min make up kurs. Det blev på tisdag klockan 16.00. Jag får även ta med mig nån, så det ska bli verkligen bli jättekul! Det kommer ta ca 2 timmar. =) Dom skulle även plocka ihop min andra vinst som är smink till ett värde av 1000 kr =)
Så på tisdag ska jag få lära mig hur man på enklast och snyggast sätt lägger både en vardags make och en fest make! Spännande! Ska bli skitskoj! =)

Om en stund hade jag tänkt plocka iordning lite överallt och även sätta igång med maten. Blir riktig fredagsmat idag. kotletter, pommes och sallad! smaskens! Sen ska jag försöka övertala pappa att åka och handla så jag kan få köpa hårfärg, är nämligen väldigt trött på min utväxt just nu. Hade hellre väntat på att min syster skulle hjälpt mig med den, eftersom det alltid blir så snyggt när hon gör det! men jag tror inte jag kan hålla mig. Haha!

Vi hörs väl snart igen!
Ha en fin dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback